A.H.M.A.D.S.Y.A.H.I.R

' Hate me is not the weapon to beat me'





wonderful thing in Minggu Destini Siswa

Sunday 29 May 2011

    pahit, suka, duka, gembira, tawa,...semua dah tempuh dlm event ni..tanpa ku sedari..pelbagai kejadian dah ku cuba tempuhi...ada yg berjaya...ada yg gagal...tp 97 % berjaya...bkn aku sorang je yg berjaya..tp semua ajk,fasi yg turut membantu aku...bkn stakat 2 je..byk rintangan...
   
    1st day dah tekanan dgn jadual dah...2nd day much better...3 rd day cuma pening dgn persembahan...ni gara2 *** **** la...bangang....tempah teruk2 sangat...tp biasa...aku dok pening pala ari jumaat..bdk hilang...kejar bdk smpi accident.dgn perangai mat said...menyakitkn hati...tp plg dibanggakan induksi kali ini dipuji sbb induksi terbaek kata mama n wak jani...

     as a fasi leader...aku bangga la...haaha...papepn...i will never forget all da memories here...memories could change everything...i will never ever let u down...im gonna miss u all...tq 4 supporting me...MPP, AJK, Fasi, Peers...and all dat involve in dis event...kpd adik2 bru...i love u all...n bktikan anda batch terbaek dlm sejarah unikop....

2 org dah mencarut kat aku:

.milla. said...

best jadi fasi ea . ( :

Ahmad Syahir said...

bes la jgk

Post a Comment

nk mencarut apa???