A.H.M.A.D.S.Y.A.H.I.R

' Hate me is not the weapon to beat me'





aku xpeduli

Friday 9 December 2011

haaa...apa perasaan anda klu ada manusia yg x suka anda???
depan baek...blakang cam *******...kutuk anda merata tempat...
klu aku...i dont give a damn laaa...dulik apa aku...
pengalaman org yg sekeliling aku...tawu kn??
sapa tikam aku, kutuk aku kot belakang...tapak kaki sampai kan kat muka...
jgn mula nk pijak aku...aku pijak balik nnti...lalalala...tp...
better...bersabar je la amad...buat dont know ja...kata dah brubah???
hahahaha...x aku peduli pn...lalalalal

2 org dah mencarut kat aku:

MisS BARney said...

memang fuck gile la orang mcm tu.. memang kite tgh merasa pun perasaan tu.. depan pijak semut pun tak mati.. belakang kutuk baik punye.. junior lak tu.. sumpah junior dah xde rasa hormat dgn senior.. dok dalam bilik pun dah tak merasa mcm family... grrr !!

Ahmad Syahir said...

pijak la trussss

Post a Comment

nk mencarut apa???