A.H.M.A.D.S.Y.A.H.I.R

' Hate me is not the weapon to beat me'





menghadap test mmg hobi baru aku

Monday 5 December 2011

adoii...
hari2 mesti ada keja...
penat...ok...let we start from the first task utk mggu ni...
selasa...2 test OB n Record...
rabu...prepare utk presentation COMM...
kamis...test software...
jumaat...prepare utk event...
sabtu...event...
ahad...kelas...dah 2 bila aku nk tidoq n rehat...
jem....layan je laa....taun ni,..gua azam nk puaskn ati smua...
hahahahah....tu antara hobi baru aku gak 2...xpnah aku wat msa dlu2...
bad boys gone good...perghhhh....bapak baek skang ni...
aku suka jadi baek....ahhahaha...ringan je otak aku...
bidang gangster sudah ditinggalkn...apa lagi...lets get to the new world...challenge byk...
lg banyak dr dulu...lalalala....suka2...suka la sgt....
till we meet again guys...gua nk study luh...lalalalala

1 org dah mencarut kat aku:

SasEisya said...

bdk baek???
hahaha congratz!

Post a Comment

nk mencarut apa???